A Tegee Hungaria Kft. 2016 nyarán bízott meg bennünket cégük újrapozicionálásával, arculati rendszerük megújításával. Amellett, hogy a Tegee a tisztítószer-, ápolószer- és karbantartási segédanyag-rendszerek első számú szállítója hazánkban, a nemzetközi piacon regionális jelenlétével évről-évre a közép-európai piac meghatározó szereplője.
A Szamos Marcipán Kft-nél 2015-ben a legfrissebb fejlesztést egy olyan praliné megalkotása motiválta, melyhez cégünk részéről, proaktív és innovatív szemléletre volt szükség.
A Gabonakutató Nonprofit Kft., a legnagyobb magyar agrárkutató intézmény 2015-ben választotta stratégiai partnerének a Brandcontrolt, mely együttműködés keretében új vállalati logot és arculati rendszert alkottunk számukra.
Úgy tűnik, hogy azok a vállalkozások, amelyek jó stratégiával rendelkeznek, befektetésként kezelik a vállalati márkát, és hosszú távú márkapolitikájukban állandó megújulásra képesek, nem követtek el olyan hibákat, melyek a cég piaci elvárásoktól való lemaradását, illetve márkájuk hanyatlását jelentené. A Poli-farbe a válság alatti tudatos építkezés, a következetes márkaépítés, a hatékony kommunikáció, a partnerkapcsolatok gondozása következtében a most magára találó, és megújuló építőipari piac részesedéséből sokkal komolyabb megrendelésekre és ezáltal bevételekre számíthat.
Interaktivitás a kommunikációs anyagokban – Bemutatkozik az Austrotherm innovatív e-katalógusa