Feladatunk a Magyar Termék védjegy ismertségének növelése

A „Veszed-Viszed-Nyered” kampány alacsony költségvetésű, sok üzenetszinttel és termékkel, széles célközönségnek szól.

Szinte megoldhatatlannak tűnő feladat volt megtalálni mi az az egy üzenet, mi a legkisebb közös többszörös, amit kreatív módon kell interpretálnunk.
Ez lett a VESZED? – stratégia, melynek vizuális kulcsa a menekülési útvonal-jelző tábla, melyen az ajtót a Magyar Termék védjegy alkotja – mondta a szakember. Bevezetésként inpack promócióban került el az üzenet a Forest-Papír Kft. termékeivel a háztartásokba, aminek eredményeképpen 12 ezer regisztrált érdeklődőnk lett a kampányt támogató microsite-on programunk iránt. Következő körben on-pack promócióval a Veszed-Viszed-Nyered kampány került megvalósításra, sms-játék keretében magyar gyártású napi-heti nyereményekkel és egy Suzuki gépkocsival honorálja a Magyar Termék Nonprofit Kft. a vevői lojalitást  – mondta a szakember. Cégünk a stratégiát, a kreatív koncepciót, a teljes eszközmixet saját forrású szolgáltatásként biztosítja a Magyar Termék Nonprofit Kft. részére. ATL eszközök köréből az óriásplakát, rövid rádiókampány, a BTL tárházából pedig programismertető, nyeremény-matrica, E-marketing: microsite, videogaléria feltöltése: PR és „hogyan készült?“- filmek készítése alkotja az eszközmixet. A programban SMS-médiapartnerünk a Telemédia, médiaügynökségünk pedig a Detim – egészítette ki V. Kecskeméti Magdolna. Hozzátette: „Több tag anyagi hozzájárulása lehetővé tette volna, hogy országos ATL-aktivitással támogassuk meg a kampányt, mivel a reklámfilm és a nyomtatott sajtó használata gyorsabb eredményt.“ A program azonban így is remekül teljesít. Az első fázisnál elvárt 11111 regisztrált érdeklődő gyorsan teljesült. A második, jelenleg is futó programban 300 ezer sms az elvárás, amely jelenlegi riportok alapján jóval a kampányidő vége előtt teljesülhet prognózisaink szerint. Aktivitásunk az sms-kampány jellegéből adódóan azonnal mérhető, ezen kívül a honlapon történő látogatások alapján lehet következtetéseket levonni, amelynek már több mint 13 ezer rendszeres látogatója van, s több mint 85 ezer regisztrált érdeklődőnél tart a kampány – húzta alá V. Kecskeméti Magdolna.