Tisztelet a fogyasztóknak!

A Weinhaus azon széles fogyasztói rétegek igényeit törekszik kielégíteni, amelyek inkább az alacsonyabb árfekvésű borokat preferálják. Céljai közé tartozik, hogy borainak megjelenése tükrözze a minőség, a lendületes fejlődés, a vevői célcsoportok bővítése irányában tett erőfeszítéseket és eredményeket. Ezen célkitűzésekhez a Brandcontrol/Corvus szükségesnek ítélte új Weinhaus arculat készítését, mivel a tiszta, könnyen visszaidézhető képvilág immateriális tőkeértékkel bír, ráadásul az üzenet célba jutását is megkönnyíti.

A Brandcontrol/Corvus a Weinhaus borainak újrapozícionáláshoz a négydimenziós márkaélmény modellt alkalmazta. A Weinhaus az új arculattal a márka megújulását fejezi ki. A vonzóbb design gondolkodásmódbeli többletre utal: lehet minőségi borokat termelni és értékesíteni alacsonyabb árfekvés esetén is, esztétikus csomagolásban – az alacsonyabb ár nem azonos a gyengébb minőséggel. Ezzel a hitvallással a cég a hüvelykujj-szabály ellen küzd: célja, hogy a fogyasztók képzetükben a minőséget társítsák a Weinhaus alacsonyabb árú boraihoz is. A cég vallja, hogy a kevésbé fizetőképes fogyasztói kört is magas színvonalon kell kiszolgálni, hiszen a vásárlók igényeinek szem előtt tartásával a fogyasztói elégedettség és a vállalat hatékonyság is exponenciálisan javítható. A megújult csomagolás olyan meghitt pillanatokat fest le, mint például a tánc, a Balaton vize, a hullámokon ringatózó csónak és a szüret. Az üzenet a hangulatban és a borban rejlő vissza nem térő alkalmakat ragadja meg: “nincs két azonos hangulat, nincs két azonos bor. De minden egyes hangulat összeköthető, illetve megélhető egy, a pillanatnyi hangulathoz köthető borral.”
A név, az üzenet és a képi világ összekapcsolása együttesen kommunikálja a különböző hangulatokban rejlő egyediséget és megismételhetetlenséget, amiről a borkultúrát legmagasabb szinten művelők a VinCE-n elismerően és tisztelettel szóltak. A Weinhaus teljes kommunikáció során az exponenciális marketing lényegiségét helyezte előtérbe, melynek célja a lojális vásárlói kör kialakítása.
Eszközei a törődés, az odafigyelés, gondoskodás, a teljes körű tájékoztatás és a párbeszéd biztosítása. A marketingkommunikációt integrált TTL-eszközrendszerrel támasztották alá, ahol az ATL-lel szemben a borfogyasztási kultúrához köthető ambient eszközöket részesítették előnyben. A trendalkotó döntéseket elfogadó Nagy Zoltán úr munkáját Szayly Annamária közgazdász segítette. A hangulat borok stratégiája V. Kecskeméti Magdolna és Rákóczi Edit stratégiai tervezők munkája, a kreatív alkotómunka és a megvalósítási feladatok a Brandcontrol/Corvus egész csapatának gyümölcse, amely során Csáfordi László és Nagy Attila grafikusművészek és Varga Ferenc kreatív igazgató kiemelkedő teljesítményt nyújtottak.
A Weinhaus az új márkaépítési rendszernek köszönhetően nem csupán mennyiségi eladása lévén lehet kiemelkedő piaci szereplő, hanem trenddiktáló pozíciót is elfoglalhat.

További információk: http://weinhaus.hu/