Poli-Farbe - Magára talál az építőipar?

Ennek tükrében, a Brandcontrol partneri közreműködésével - egy nyertes tender megvalósítási keretei között - történt a Poli-farbe vállalati márkaarculat frissítése, és a Boróka termékmárka megújulása. Az üzleti partnerek, a kereskedők, de még a végfelhasználók is meghálálják ezt a fajta tudatosságot.

Előzmények: A vállalkozás a túl nagy márkazajban, növekvő forgalom mellett, egy átlagos márkát képviselt, így Boróka terméküket vonzóbb és fiatalosabb arculattal szerették volna ellátni.
Termékerősségek: Csepegésmentes, színtartós, egyszerű felvitelű, szín- és minőség garanciával.
Brandcontrol megoldás: a legújabb trendeknek megfelelő, letisztult és megújult cégarculat, és egy modern, friss és vonzó BORÓKA termékmárka csomagolás- és kommunikációs arculat fejlesztés.
Mert a BORÓKA a lazúrok királynője!
Eszközök:
- Újragondolt cégkatalógus
- Új termékkatalógus
- Színminták
- BTL eszközök

BORÓKA festékcsalád megújult csomagolása:
A királynő új ruhája