Hunicon – a magyar licence

Hunicon - Konstruktív Minőség 

Olyan új értéket hozunk létre, ami tiszteli a hagyományokat, közös ősi kincseinket, támogatja a nemzeti identitást, és tényleg Mi vagyunk. Kaptunk valamit 1000 év alatt, alkotunk most valami olyat, ami irányadó lehet a következő generációnak.

Pakk Csomagolásdizájn-verseny

A Kreatív magazin kiadója ötödik alkalommal szervezte meg a Pakk Csomagolásdizájn-versenyt. A verseny célja, hogy kiemelje a csomagolásdizájn fontosságát vagyis, hogy felhívja a szakma és az olvasóközönség figyelmét arra, hogy mennyire meghatározó szerepe van egy termék megjelenésének. 

Új kihívások a Syngentától

2011. októberétől a Syngenta új, közös szervezetben dolgozik tovább világszerte, így Magyarországon is. Az eddig két külön cégként, egymás mellett működő két üzletág, a növényvédelem és a vetőmag egyesült, hogy növénykultúra-alapú integrált megoldásokat nyújthasson partnereinek – létrejött tehát az „Egy Syngenta”.

Új irány a non-profit szervezetek aktivitásában!

Az összefogás-marketingben rejlő erőt segít realizálni márkaprogramunk, melyet az utóbbi években számos non-profit szervezet alkalmaz sikerrel. A Magyar Selfness Szövetség tanúsítóvédjegyeztetési eljárásának lebonyolítását, valamint  Magyar Termék non-profit kft. sikerkampányát követően a BVOP gazdasági társaságainak összefogás-marketing munkálatait menedzseljük a stratégiai tervezéstől a kommunikációs arculatfejlesztésen és a termékfejlesztéseken át az operatív megvalósítás legapróbb részletéig.

Tisztelet a fogyasztóknak!

A Weinhaus Kft. a Dankó design felfrissítése céljából kereste fel a Brandcontrol csoport tagját a Corvus Design Reklámügynökséget. Az együttműködés során az ügynökség javaslatára felmerült a borok újrapozícionálásának igénye, ami új termékszerkezet létrehozásával párosult. A hangulathoz köthető Weinhaus produktumok és azok imidzse méltán váltak társalgási témává a borszakma nagyjaival fémjelzett VinCE rendezvényen.