Csapatunk
A Brandcontrol válasz a márkaépítés és az exponenciális marketing releváns kérdéseire. Segít a pillanatnyi pozíció meghatározásában. Partner a megrendelő oldalán. Segít a célok és irányok meghatározásában és azok elérésében. Felelős, számonkérhető és mérhető. A Brandcontrol Csoport alapítói több, mint 15 éves marketingkommunikációs gyakorlattal döntöttek úgy, hogy 2011-től termékalapú eredményorientált szolgáltatást kínálnak megbízóik számára a hagyományos úgynevezett briefalapú megbízások teljesítése mellett. A termékalapú eredmény- orientált együttműködés lehetővé teszi, hogy a kutatásokra, elemzésekre épített modulrendszerek alkalmazásával megvalósításra kerülő projektek közép és hosszú távon is mérhető, továbbépíthető elemeket, egységeket hordozzanak. Forrásaink: több, mint 20 éves szervezeti memória, folyamatosan karbantartott MAC és PC-géppark, nyomdagép, fotóstúdió, domainregisztrátori státusz, kettős archiválási rendszer, és ami a legfontosabb: releváns végzettségű, nagy szektortapasztalattal rendelkező, fiatalos és nagyon jó humorú, összetartó csapat.
Okosan építeni, megszerettetni, nyereséget produkálni
Ezáltal minden következő feladat megoldása költséghatékonyabbá, gyorsabbá válhat, függetlenül a probléma természetétől és mélységétől. A huszonegyedik század márkái azt várják építőiktől, hogy olyan testreszabott eszközökkel lepjék meg, mellyel módosítás nélkül tudnak érvényesülni minden körülmények között. A márka is és fogyasztója is ellenáll a konformista megoldásoknak. Mi értjük a márka- és ismerjük a fogyasztó lelkét. De tudjuk, hogy mi a Megrendelőink valódi igénye: A nyereség. Megtanultuk a szakma minden apró titkát. Biztos, hogy jól csináljuk, mert valódi eredmények igazolják munkánkat. Varga Ferenc és Kecskeméti Magdolna nevéhez olyan eredményes márkaépítési referencia köthető, ami a döntés biztonságát nagy mértékben támogatja. Mindenki arra törekszik, hogy a kockázatokat csökkentse. A márkaépítőket kockázati szempontból az elért eredmények minősítik. Mérhető díjakban, tesztekben, szakmai elismerésekben. Nekünk mértékadó a megbízók eredményessége, nyeresége. Az együttműködés keretrendszere lehet általános és kizárólagos ügynökségi szerződés vagy eseti megbízási szerződés, mindkettő alappillére többek között a költségvetéshez rendelt eszközmix tervezése, kivitelezése, pontos elszámolással, archiválás, utánkövetés. Állunk rendelkezésére.
Brandcontrol szupervízió (Consulting)
Van, hogy csak a külső szem varázsa hiányzik. Jó, ha a külső szem egy valódi szakember. Szakértője annak a szegmensnek, annak a feladatkörnek, amihez sok-sok megoldást kínálnak a szolgáltatók, beszállítók, amiből választani kell.
Miért jó a megrendelőnek?
Jó, mert több olyan szolgáltatást kap integráltan, melyre eddig csak különböző partnerek bevonásával volt lehetősége. Jó, mert egyszerű és gyors. Jó, mert már az alapszolgáltatásban is megkap egy biztonságos és megalapozott szakmai támogatást.
Miért a Brandcontrol?
1. Modern problémmegoldó stratégiákat alkalmazunk
2. Ötletalapú Márkaépítépítési Modulrendszerünk multinacionális és hazai kkv-s szinten is sikeresen alkalmazható.
3. Kiszámíthatóság
4. Komplex márkaélmény-eszközrendszer
5. Márkaérték növekedése mérhető
6. Költséghatékony
Milyen területen alkalmazhatja?
Termékfejlesztés
- új termék vagy szolgáltatás fejlesztése
- termékszerkezet vagy szolgáltatási struktúra kialakítása
- pozícionálás/újrapozícionálás
Arculatfejlesztés
- kutatás, audit
- márkaarculat/termék és vállalati márka
- kommunikációs arculat
- munkaadói arculat
Aktivitások (B2B, B2C)
- reklám
- kommunikáció
- promóció
- kommunikáció trade marketing
- TTL-aktivitás
- E-marketing (net-marketing, on-line marketing és web-marketing
Mi a következő lépés?
Kommunikáljon velünk! Kérésére elküldjük az ügynökségi keretszerződést és elkezdjük a munkát!