szolgáltatásaink

szolgáltatásaink

Minőségi kompromisszumok nélküli, ötletközpontú kommunikációs modulrendszerben dolgozunk az ellenőrizhető és garantált eredményekért.

MÁRKAÉPÍTÉS

Van úgy, hogy csak a gyártósor adott és az álmok: Brandépítésnél és fejlesztésnél sokszor csak annyit tudunk, hogy itt és itt szeretném a terméket elérhetővé tenni a célcsoport számára, ilyen és ilyen piaci részesedés mellett. De nincs ötlet a termék kiszerelésére, nevére, szlogenjére, vizuális arculatára. 

Márkapozicionálásnál (piaci bevezetés és újrapozicionálás esetén alkalmazható) az 52 modulból álló komplex márkaépítési rendszerünk. Ügyfeleink leginkább kedvelt választása ez a modulrendszer szolgáltatási palettánkból.

Az alaparculaton kívül (logó, levélpapír, boríték, névjegykártya, e-mailfejléc) teljes Cégarculat-tervezéssel a komplett arculati kézikönyvek kidolgozását vállaljuk.

A Kreatív koncepció a Kreatív stratégiánkban meghatározott elvek vizuális és verbális implementációit foglalja magába.
 Cég döntése alapján ebben a munkafázisban dől el, hogy melyik koncepció lesz következetesen továbbfejlesztve a különböző alkalmazásokra. Ezen fázisban határozzuk meg pl. a cég logóját, szlogenjét, kisarculatát, és az egyes eszközök megjelenését.

Marketingstratégiához rendelt koncepció és eszközmix kidolgozásánál kiemelt fontosságú az eszközmix arányainak helyes meghatározása, különös tekintettel a PR és kommunikációs eszközökre. A gyakorlat szerint a PR és a Kommunikáció nem kap megfelelő hangsúlyt a marketing-kommunikációs eszközökön belül, pedig a helyes eszközallokáció csak akkor jön létre, ha az összes klasszikus eszköz konzekvensen és szakszerűen kerül megvalósításra.