A médiastratégiában meghatározzuk a médiában történő megjelenés legfontosabb alapelveit (Médiakommunikáció). A médiavásárlásnál elsődleges szempontunk, hogy az:
kedvező áron
alacsony jutalékkal
megbízható helyről történje
Eseménykommunikációk (Standaktivitás, road-show, parntertalálkozó, sajtótájékoztató, konferencia, termékbemutató) szervezését vállaljuk.
Közvetlen fogyasztói kommunikáció, mint
ATL (reklámfilm, óriásplakát, citylight, sajtóhirdetések stb)
TTL (szórólapok, inpack-onpack anyagok, kommunikációs eszközök, kóstoltatás-szervezés, stb)
In-store (digitális és hagyományos eszközrendszer, wobler, display, padlómatrica)
Eszközök kidolgozását vállaljuk, saját (nem közvetített) forrású szolgáltatásként!
A megrendelő marketingcéljainak pontos ismeretében Teljeskörű integrált marketing-kommunikációs tervet készítünk, mely alapját képezi a megfelelő eszközallokációnak. Csak a célhoz lehet stratégiát, koncepciót és eszközöket rendelni, és tartózkodni kell minden öncélú és esetleges eszközhasználattól.
Sok esetben fontosabb a jó médiastratégia, mint a média-budget nagysága. Kisebb költségvetésű kampányoknál pedig ez az elsődleges kérdés. Jó stratégiai és taktikai tervvel költséghatékony médiajelenlét biztosítható.