Blog
Tegee brandépítés
A Tegee Hungaria Kft. 2016 nyarán bízott meg bennünket cégük újrapozicionálásával, arculati rendszerük megújításával. Amellett, hogy a Tegee a tisztítószer-, ápolószer- és karbantartási segédanyag-rendszerek első számú szállítója hazánkban, a nemzetközi piacon regionális jelenlétével évről-évre a közép-európai piac meghatározó szereplője.
Szamos gyöngypraliné – A klasszikus
A Szamos Marcipán Kft-nél 2015-ben a legfrissebb fejlesztést egy olyan praliné megalkotása motiválta, melyhez cégünk részéről, proaktív és innovatív szemléletre volt szükség.
Gabonakutató - Az innovatív
A Gabonakutató Nonprofit Kft., a legnagyobb magyar agrárkutató intézmény 2015-ben választotta stratégiai partnerének a Brandcontrolt, mely együttműködés keretében új vállalati logot és arculati rendszert alkottunk számukra.
POLIFARBE – magára talál az építőipar?
Úgy tűnik, hogy azok a vállalkozások, amelyek jó stratégiával rendelkeznek, befektetésként kezelik a vállalati márkát, és hosszú távú márkapolitikájukban állandó megújulásra képesek, nem követtek el olyan hibákat, melyek a cég piaci elvárásoktól való lemaradását, illetve márkájuk hanyatlását jelentené. A Poli-farbe a válság alatti tudatos építkezés, a következetes márkaépítés, a hatékony kommunikáció, a partnerkapcsolatok gondozása következtében a most magára találó, és megújuló építőipari piac részesedéséből sokkal komolyabb megrendelésekre és ezáltal bevételekre számíthat.
Újdonság! Innováció!
Interaktivitás a kommunikációs anyagokban – Bemutatkozik az Austrotherm innovatív e-katalógusa
HUNICON - a magyar licence
Hunicon - Konstruktív Minőség
Olyan új értéket hozunk létre, ami tiszteli a hagyományokat, közös ősi kincseinket, támogatja a nemzeti identitást, és tényleg Mi vagyunk. Kaptunk valamit 1000 év alatt, alkotunk most valami olyat, ami irányadó lehet a következő generációnak.
PAKK Csomagolásdizájn-verseny
A Kreatív magazin kiadója ötödik alkalommal szervezte meg a Pakk Csomagolásdizájn-versenyt. A verseny célja, hogy kiemelje a csomagolásdizájn fontosságát vagyis, hogy felhívja a szakma és az olvasóközönség figyelmét arra, hogy mennyire meghatározó szerepe van egy termék megjelenésének.
Új kihívások a Syngentától
2011. októberétől a Syngenta új, közös szervezetben dolgozik tovább világszerte, így Magyarországon is. Az eddig két külön cégként, egymás mellett működő két üzletág, a növényvédelem és a vetőmag egyesült, hogy növénykultúra-alapú integrált megoldásokat nyújthasson partnereinek – létrejött tehát az „Egy Syngenta”.
Új irány a non-profit szervezetek aktivitásában
Az összefogás-marketingben rejlő erőt segít realizálni márkaprogramunk, melyet az utóbbi években számos non-profit szervezet alkalmaz sikerrel. A Magyar Selfness Szövetség tanúsítóvédjegyeztetési eljárásának lebonyolítását, valamint Magyar Termék non-profit kft. sikerkampányát követően a BVOP gazdasági társaságainak összefogás-marketing munkálatait menedzseljük a stratégiai tervezéstől a kommunikációs arculatfejlesztésen és a termékfejlesztéseken át az operatív megvalósítás legapróbb részletéig.
Tisztelet a fogyasztóknak
A Weinhaus Kft. a Dankó design felfrissítése céljából kereste fel a Brandcontrol csoport tagját a Corvus Design Reklámügynökséget. Az együttműködés során az ügynökség javaslatára felmerült a borok újrapozícionálásának igénye, ami új termékszerkezet létrehozásával párosult. A hangulathoz köthető Weinhaus produktumok és azok imidzse méltán váltak társalgási témává a borszakma nagyjaival fémjelzett VinCE rendezvényen.