Az Austrotherm, a szigetelés- és hőszigetelés piacán piacvezető vállalkozás környezettudatos vállalati megoldásaihoz keresett kommunikációs partnert.
Eszközünk: az Interaktív e-katalógus. Ez a fejlesztés jelenleg csak a Brandcontrolnál érhető el!
Saját fejlesztésű, modulrendszerrel rendelkező, e-termékkatalógus megoldásunk óriási előrelépés a kommunikációs eszközök, így a komplex termékbemutatás területén:
Az interaktív katalógus legnagyobb előnye, hogy a legelterjedtebb, platformfüggetlen dokumentum típus (PDF) minden interaktív lehetőségét kihasználja.
1. Működés: interaktív PDF formátum asztali és hordozható számítógépeken, tableteken, okostelefonokon, minden számítógépes operációs rendszeren (OSX, Windows, Linux) fut, ingyenesen telepíthető Acrobat Reader programmal garantáltan működik. Az eszközök modernebb verzióin Acrobat telepítés nélkül is használható.
2. Interaktivitás: interaktív ugrópontokkal a megfelelő tartalmakhoz kattintható, gyors, célszerű, felhasználóbarát navigáció a dokumentumon belül görgetés vagy lapozás mellett/helyett, mail küldési, böngészőbe irányítási funkciók.
3. Megjelenítés a nyomtatott kiadványokra jellemző magasszintű tipográfiai megjelenítés, nagyítható tartalom.
4. Kezelhetőség: honlapról az eszközre letölthető (offline) illetve letöltés nélkül böngészőn keresztül (online) is használható
5. Naprakészség: a honlapon a legfrissebb, módosított változat online megtekinthető, vagy offline használatra letölthető.
További előnyök:
- Letiltható nyomtathatóság.
- Jelszóval védhető illetéktelen másolás, átalakítás ellen.
- Környezetbarát.
- A szülő dokumentumból, pl. nyomtatott katalógusból, generálódnak a különböző megjelenítőkre készült tartalmak. Nem kell minden verziót külön frissíteni (automatikus r.time frissülés).
- Rugalmasan továbbfejleszthető funkciók, tartalom bővítési, szűkítési lehetőség az igények szerint.
Összefoglalva: platformfüggetlen, rugalmas, nyomtatható, prezentálható, offline, online, környezetbarát megoldás.
Nem elhanyagolható szempont a kommunikációs és prezentációs stratégiai eszközök kiválasztásában az a tény, hogy a vállalatok CSR aktivitásában egyre nagyobb szerepet játszik a fenntarthatóság, vagyis az, hogy a pl. gyógyszergyárak orvos/patika látogatói, az építőipari vállalakozások termékmenedzserei nem papír alapú prezentációs anyaggal, hanem egy ún. e-katalógusból tudják cégük márkáit, termékeit a vásárlónak/megrendelőnek/kereskedőnek bemutatni.
A Brandcontrol, mint integrált és innovatív reklám- és kommunikációs megoldásokat kínáló vállalkozás, eredeti és egyedi fejlesztésekkel, nagy gyakorlattal rendelkezik az e-marketing megoldásokban, ezek között pedig kiemelten a XXI. század technikai kihívásainak megfelelő, Interaktív e-katalógus, piaci ágazat- illetve szektor specifikus fejlesztésében (Interactive Sales-marketing).
Ahogy partnerünk, az Austrotherm fogalmazta üzenetét a interaktív e-kiadványban:
„Energiát nemcsak hőszigetelés, hanem kiadványaink korszerűsítésével is megtakaríthatunk. A legmodernebb kommunikációs csatornákat mozgósítjuk, hogy az Önök tájékoztatása egyszerre legyen a lehető leghatékonyabb és legkényelmesebb. Energiát sokféleképpen spórolhatunk. Legyen Ön is partnerünk ebben a kulcsfontosságú feladatban!”
Igen, legyen Ön is Partnerünk a XXI. századi kommunikációs megoldásokban!
... de addig is lapozzon bele Partnerünk, az Austrotherm interaktív e-katalógusába!